Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Obecna wersja zgodnie z zamysłem autora, całkowicie rezygnuje z koncepcji dowolnych pluginów, ograniczając się do paru wybranych, co ma na pewno zaletę w pracach nad programem, natomiast rodzi pytania typu "Czemu ten, jeśli jest inny, bardziej rozbudowany i lepszy?";). Cóż, wybór Andreasa:). Jak zwykle garść poprawek dla pada i usunięcia katalogu plugin (aczkolwiek przy pierwszym odpaleniu dalej jest on zakładany).
Kompilacja z EmuCR.
Revision: 705
Author: [email protected] Date: 00:23:19, 3 kwietnia 2011
- Goodbye, plugin directory.
Revision: 704
Author: [email protected] Date: 21:09:26, 2 kwietnia 2011
- This commit breaks arukAdo's movie, but is necessary to handle no-pad attached correctly.
Revision: 703
Author: [email protected] Date: 21:07:08, 2 kwietnia 2011
- Analog hack, now desync free (I hope).
Revision: 702
Author: [email protected] Date: 19:11:28, 2 kwietnia 2011
- More pad fixes.