!

[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN697

[5] @ PiÄ…tek, 25 Marca 2011 09:34CET

Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazujÄ…cym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacjÄ… kodu PCSX:) Celem projektu jest odÅ›wieżenie kodu - poprawÄ… emulacji SPU i GPU pierwowzoru.

W koÅ„cu, po paru rewizjach, pad zaczÄ…Å‚ dziaÅ‚ać poprawnie i można siÄ™ cieszyć tytuÅ‚ami dla "szaraka", jeszcze czasami szwankuje ustawienie pluga graficznego i emulator, czasami, gubi zapisy stanu gier, jednak w porównaniu do swego pierwowzoru pcsx-reloaded pÅ‚ynnie odtwarza filmy wideo, a możliwość konfigurowania go podczas emulacji jest jednÄ… z jego najlepszych cech.

Kompilacja z EmuCR.

 

Colony Wars - Vengeance: Dobrze zapowiadająca się strzelanika kosmiczna - swego czasu polecał ją Akira

 

Revision: 697

Author: kylethomson@gmail.com Date: 03:49:46, 25 marca 2011

  • Woot, Analog Hack fixed, no longer distorts loading.

Revision: 696

Author: kylethomson@gmail.com Date: 03:04:10, 25 marca 2011

  • Analog hack added. Committing before I f it up.

Revision: 695

Author: kylethomson@gmail.com Date: 05:23:23, 23 marca 2011

  • Implemented Analog Pad stuff from PCSX-reloaded, however, it is a separate function from the original stuff. Still needs lots and lots of clean up.

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz25/03/2011 09:34
Inne treści związane z tematem
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN718
MaÅ‚a poprawka do PSXjin, emulatora A. Delikata, który zmodyfikowaÅ‚ kod PCSX Reload na potrzeby swojego projektu. Aby uproÅ›cić sobie i użytkownikom życie, PSXjin ma wbudowany plugin GPU/SPU i jedynie pozwala okreÅ›lić, który bios ma używać w procesie emulacji.  
[PSX] PSXJIN 2.0.2
ChciaÅ‚oby siÄ™ rzec - wreszcie! Ekipa pracujÄ…ca nad emulatorem Sony Playstation - PSXJin bazujÄ…cym na kodzie pcsx-reReloaded, ogÅ‚osili w koÅ„cu peÅ‚nÄ… wersjÄ™ 2.0.2. PSXjin w stosunku do pierwowzoru znacznie lepiej radzi sobie z odtwarzaniem MDEC'ów i pozwala na konfigurowanie emulatora "w locie", czego nie potrafi PCSX Reloaded. PSXjin w odróżnieniu od innych ...
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN713
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazujÄ…cym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacjÄ… kodu PCSX:) Celem projektu jest odÅ›wieżenie kodu - poprawÄ… emulacji SPU i GPU pierwowzoru. Obecne poprawki powinny poprawić obsÅ‚ugÄ™ wbudowanego w programu zapisu stanu emulatora - chyba najbardziej przydatnej funkcji jakie tego typu ...
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN710
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazujÄ…cym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacjÄ… kodu PCSX:) Celem projektu jest odÅ›wieżenie kodu - poprawÄ… emulacji SPU i GPU pierwowzoru.   Xevious 3D/3G - Przeróbka hitu z czasów oÅ›miobitowców na PSX, zwÅ‚aszcza bosowie sÄ… udanym, być może ...
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN705
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazujÄ…cym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacjÄ… kodu PCSX:) Celem projektu jest odÅ›wieżenie kodu - poprawÄ… emulacji SPU i GPU pierwowzoru. Obecna wersja zgodnie z zamysÅ‚em autora, caÅ‚kowicie rezygnuje z koncepcji dowolnych pluginów, ograniczajÄ…c siÄ™ do paru wybranych, co ma ...
Dodatkowe informacje
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka PrywatnoÅ›ci OWU