Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Teoretycznie po tej ilości zmian w kodzie powinno wszystko działać poprawnie z moim nieszczęsnym padem:P - Nie działa;). Nawet, po tym jak ekipa pracująca nad emulatorem wybrała plugin N-Rage 0.5 jako oficjalny komponent PSXJIN. W chwili obecnej ten emulator wymaga od Nas tylko wyznaczenia biosu PSX.

Kompilacja z EmuCR.
Revision: 694
Author: kylethomson@gmail.com Date: 06:18:42, 22 marca 2011
- More cleanup of configure plugins
Revision: 693
Author: kylethomson@gmail.com Date: 06:09:48, 22 marca 2011
Revision: 692
Author: kylethomson@gmail.com Date: 05:56:32, 22 marca 2011
Revision: 691
Author: kylethomson@gmail.com Date: 05:43:07, 22 marca 2011
- Add wav splitting > 2GB to SPU
Revision: 690
Author: kylethomson@gmail.com Date: 02:50:41, 22 marca 2011
- Radio buttons for digital/analog selection now work
Revision: 689
Author: kylethomson@gmail.com Date: 01:23:52, 22 marca 2011
- Linux no longer appears anywhere within PSXjin. Mingw compiling has also been removed. Some giant blocks of commented code also removed.
Revision: 688
Author: kylethomson@gmail.com Date: 01:13:04, 22 marca 2011
- Resize and controller config work while the emulator is open. However, resize is disabled during avi recording.
Revision: 687
Author: kylethomson@gmail.com Date: 16:01:53, 21 marca 2011
- It is official, no more plugins for PSXjin. The new input configuration works!
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN718
Mała poprawka do PSXjin, emulatora A. Delikata, który zmodyfikował kod PCSX Reload na potrzeby swojego projektu. Aby uprościć sobie i użytkownikom życie, PSXjin ma wbudowany plugin GPU/SPU i jedynie pozwala określić, który bios ma używać w procesie emulacji.
[PSX] PSXJIN 2.0.2
Chciałoby się rzec - wreszcie! Ekipa pracująca nad emulatorem Sony Playstation - PSXJin bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, ogłosili w końcu pełną wersję 2.0.2. PSXjin w stosunku do pierwowzoru znacznie lepiej radzi sobie z odtwarzaniem MDEC'ów i pozwala na konfigurowanie emulatora "w locie", czego nie potrafi PCSX Reloaded. PSXjin w odróżnieniu od innych ...
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN713
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Obecne poprawki powinny poprawić obsługę wbudowanego w programu zapisu stanu emulatora - chyba najbardziej przydatnej funkcji jakie tego typu ...
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN710
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Xevious 3D/3G - Przeróbka hitu z czasów ośmiobitowców na PSX, zwłaszcza bosowie są udanym, być może ...
[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN705
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Obecna wersja zgodnie z zamysłem autora, całkowicie rezygnuje z koncepcji dowolnych pluginów, ograniczając się do paru wybranych, co ma ...