[PSX] PSXJIN 2.0.2 SVN694

[1] @ Wtorek, 22 Marca 2011 10:17CET

Skomentuj

Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.

Teoretycznie po tej ilości zmian w kodzie powinno wszystko działać poprawnie z moim nieszczęsnym padem:P - Nie działa;). Nawet, po tym jak ekipa pracująca nad emulatorem wybrała plugin N-Rage 0.5 jako oficjalny komponent PSXJIN. W chwili obecnej ten emulator wymaga od Nas tylko wyznaczenia biosu PSX.

Kompilacja z EmuCR.

Revision: 694

Author: kylethomson@gmail.com Date: 06:18:42, 22 marca 2011

  • More cleanup of configure plugins

Revision: 693

Author: kylethomson@gmail.com Date: 06:09:48, 22 marca 2011

  • Remove Internal HLE BIOS

Revision: 692

Author: kylethomson@gmail.com Date: 05:56:32, 22 marca 2011

  • Fixes to pad config.


Revision: 691

Author: kylethomson@gmail.com Date: 05:43:07, 22 marca 2011

  • Add wav splitting > 2GB to SPU

Revision: 690

Author: kylethomson@gmail.com Date: 02:50:41, 22 marca 2011

  • Radio buttons for digital/analog selection now work

Revision: 689

Author: kylethomson@gmail.com Date: 01:23:52, 22 marca 2011

  • Linux no longer appears anywhere within PSXjin. Mingw compiling has also been removed. Some giant blocks of commented code also removed.

Revision: 688

Author: kylethomson@gmail.com Date: 01:13:04, 22 marca 2011

  • Resize and controller config work while the emulator is open. However, resize is disabled during avi recording.

Revision: 687

Author: kylethomson@gmail.com Date: 16:01:53, 21 marca 2011

  • It is official, no more plugins for PSXjin. The new input configuration works!

 

Inne treści związane z tematem
PSXJIN SVN430;
jest niczym innym tylko kolejnym emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, który to był modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru, patrząc po kolejnych SVN być moża im się to uda:P. Kompilacja nie ...
PSXJIN SVN492;
jest niczym innym tylko kolejnym emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, który to był modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru. PSXJIN SVN492 The combo of autoplay CD+Movie or commandline ...
PSXJIN Beta svn619;
jest niczym innym tylko kolejnym emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, który to był modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru. Niestety jakoś mi umyka przed próbami kompilacji, obiecuje ...
[PSX] PSXJIN 2.0;
Nowa oficjalna wersja emulatora Andreas Delikat'a, który po emulatorach PCE (PCEJIN) i VGB (VBJIN), a także po paru innych projektach, w których uczestniczy, wziął się za emulację SONY PLAYSTATION. W stosunku do PCSX-rerecording, z którego projekt się wywodzi, emulator ...
PSXJIN Beta svn662;
Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru. Emulator dość mocno ogranicza ilość ...
Dodatkowe informacje
Komentarze

T-shirt "Sorcery Bajtek"

Retro T-Shirt Sorcery Bajtek - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2018 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt