Kolejny projekt Andreasa Delikata - PSXjin jest emulatorem SONY PLAYSTATION bazującym na kodzie pcsx-reReloaded, któryż to znowu jest modyfikacją kodu PCSX:) Celem projektu jest odświeżenie kodu - poprawą emulacji SPU i GPU pierwowzoru.
Teoretycznie po tej ilości zmian w kodzie powinno wszystko działać poprawnie z moim nieszczęsnym padem:P - Nie działa;). Nawet, po tym jak ekipa pracująca nad emulatorem wybrała plugin N-Rage 0.5 jako oficjalny komponent PSXJIN. W chwili obecnej ten emulator wymaga od Nas tylko wyznaczenia biosu PSX.
Kompilacja z EmuCR.
Revision: 694
Author: [email protected] Date: 06:18:42, 22 marca 2011
- More cleanup of configure plugins
Revision: 693
Author: [email protected] Date: 06:09:48, 22 marca 2011
- Remove Internal HLE BIOS
Revision: 692
Author: [email protected] Date: 05:56:32, 22 marca 2011
- Fixes to pad config.
Revision: 691
Author: [email protected] Date: 05:43:07, 22 marca 2011
- Add wav splitting > 2GB to SPU
Revision: 690
Author: [email protected] Date: 02:50:41, 22 marca 2011
- Radio buttons for digital/analog selection now work
Revision: 689
Author: [email protected] Date: 01:23:52, 22 marca 2011
- Linux no longer appears anywhere within PSXjin. Mingw compiling has also been removed. Some giant blocks of commented code also removed.
Revision: 688
Author: [email protected] Date: 01:13:04, 22 marca 2011
- Resize and controller config work while the emulator is open. However, resize is disabled during avi recording.
Revision: 687
Author: [email protected] Date: 16:01:53, 21 marca 2011
- It is official, no more plugins for PSXjin. The new input configuration works!