!

[PSX] Plug-in PEOPS DSound 1.10b SVN3/4/5

[2] @ !!! Niedziela, 4 Września 2011 09:07 CET [02-09-2011 23:58 CET]

Kolejna poprawka Shalmy dla podrasowanego pluginu odpowiedzialnego za generowanie dźwięku w emulatorach PSX. Zmiany powinny polepszyć jego działanie na słabszych komputerach.

Plug-in PEOPS DSound 1.10b SVN5

  • One more speed boost - skip zero volume channel data (another +10 fps).

Plug-in PEOPS DSound 1.10b SVN4

  • Fix phase inversion (reverb channel input) (Suikoden 2 - Tinto Mines)

Plug-in PEOPS DSound 1.10b SVN3

  • Speed boost! - optimize sound card writing method (DSound)
  • Handle emu lags better (DSound)
  • Getting around +10 fps in Threads of Fate overall. So it's nice for slower systems.
  • Save / load states should handle better now (less old music playing).

Plug-in PEOPS DSound 1.10b

  • Main volume $3fff -> $7fff max (Die Hard Trilogy - Die Hard 1 stage music)
  • fix dll version #s

Plug-in PEOPS DSound 1.10a

Fix ADSR

Plug-in PEOPS DSound 1.10

Features:

  • Rewrote Async, Timing, ADSR, Noise, IRQ, VAG, XA, CDDA, Decoded buffer engines
  • Rewrote Output drivers (DSound, XAudio 2), Save state support
  • Partial rewrites of Reverb, Dma, (Gaussian) Interpolation, FMod, Envelope cores
  • Added pseudo-5.1, 7.1 support, xa/cdda/output filters, latency/volume control

Release 21

Main thing to know is this: quality + compatibility is hugely improved because of these findings
Important changes:
- async wait = spu blocker (runs at your audio card rate which is typically ~59.8 fps or possibly ~50 fps with emu region framelimiter)
Uses a sleep timer to cut down on cpu usage.
- async on-demand = spu blocker w/ spin loop. 100% cpu usage for rock solid fps (suggested to turn off gpu framelimter)

changes:

  • fix ADSR fractions (Resident Evil 3)
  • fix reverb volume $3fff -> $7fff (Resident Evil 2)
  • new output spu blocker (all games, buffer quality + improved latency)
  • fix XA / CDDA distortion (all games)
  • fix XA / CDDA interpolation (all games)
  • fix XA / CDDA timing
  • fix 1.00 Gaussian strengths
  • fix SPU timing (Actua Soccer 2 + FIFA dropouts)
  • fix A/V sync (Novastorm)
  • fix mono + frequency response to work correctly
  • $1000 jumps for dead channels creates halt (Metal Gear Solid)
  • SPUsetframelimit to bypass spu blocker (shark only)

ADSR Sustain Level


Mix fmod into output

  • = Fixes Xenogears save icon (high pitch)

VAG fixes - $7 loops


VAG fixes - silence flag

  • = Allow IRQ generation until release


Voice on/off detection - immediately within same apu cycle

  • = Fixes loop hangs, buzzes


Emu crash protection

  • = Handle save states better


Async timing improvement


Latency = 20ms

  • = Less pops, crackles for async changes


CDDA ISO support

 

wstecz04/09/2011 09:07
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.1 04/02/2024
Jak zazwyczaj po wersji "0" pojawiają się kolejne wersję poprawiające błędy w PPSSPP - zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Wersja Gold, warta około 13 zł, pozwala na wsparciu tego projektu. Warto!
[PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024 [PSP] PPSSPP 1.17.0 27/01/2024
Tradycji stało się zadość i mamy nowy fix (już czwarty dla 1.16) do PPSSPP czyli zdecydowanie najlepszego emulatora konsolki SONY PlayStation Portable. Co do wersji Gold, uważam, że wydatek 13 zł nikogo nie zbawi (tylko tyle wynosi minimalny koszt supportu projektu, oczywiście można dać znacznie więcej...), więc może warto zamiast wersji free jednak pomyśleć o wsparciu tego ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-2-g3717fde85
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.16.6-1005-g936cf18a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Do ściągnięcia
peopsspu110b - svn 4.7z
peopsspu110b - svn 3.7z
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU