Kolejne zmiany w tym emulatorze Sony Playstation, sprawdzenie kodu i nieskomentowane poprawki;) Jak to zwykle bywa ze zmianami edgbly, po zerknięciu w pliki, które uległy zmianie - poprawki w kodzie (porządkowanie) i zależności w pluginie kontrolerów, tyle udało mi się wykryć. Później już pozostało tylko szybko przetestować czy wszystko działa i wybór padł na "PARASITE EVE"... minęła godzina;)
Revision: 66880
Author: SNDedgbla_cp Date: 21:18:09, 17 maja 2011
- Modified: /pcsxr/plugins/dfinput/Makefile.am
- Modified: /pcsxr/plugins/dfinput/cfg-gtk2.c
- Modified: /pcsxr/plugins/dfinput/dfinput.ui
- Modified: /pcsxr/plugins/dfinput/xkb.c
Revision: 66878
Author: SNDedgbla_cp Date: 20:51:31, 17 maja 2011
- Modified: /pcsxr/macosx/Pcsx.xcodeproj/project.pbxproj
- Modified: /pcsxr/macosx/plugins/DFCdrom/DFCdrom.xcodeproj/project.pbxproj
- Modified: /pcsxr/macosx/plugins/DFInput/DFInput.xcodeproj/project.pbxproj
- Modified: /pcsxr/macosx/plugins/DFSound/PeopsSPU.xcodeproj/project.pbxproj
- Modified: /pcsxr/macosx/plugins/DFXVideo/PeopsSoftGPU.xcodeproj/project.pbxproj
- Modified: /pcsxr/macosx/plugins/PeopsXgl/PeopsXGL.xcodeproj/project.pbxproj
- Modified: /pcsxr/plugins/peopsxgl/externals.h
wstecz18/05/2011 01:34