!

[PSP] Oficjalne D-PSPemu SVN301

[1] @ Wtorek, 26 Lipca 2011 09:14CET

[PSP] Oficjalne D-PSPemu SVN301

Po ostatniej "dzikiej" kompilacji emulatora SONY PORTABLE PLAYSTATION, napisanego w języku D, autorzy programu udostępnili wersję oficjalną. Emulator średnio radzi sobie z komercyjnymi tytułami (a w zasadzie nie radzi:P) ale pozwala odpalić parę dem wspólnych z jpcsp i parę produkcji homebrew.

Morph Demo (SVN300)

r298

  • branches/pspemu31 -> trunk

r293

  • Updated to D v2.054
  • Fixed some issues and cleanups
  •  SwitchGen is now faster (probably MUCH faster) using AA instead of plain
  • arrays because of being able to use AA on CTFE. Because of that, there is no
  • need for "cached_switch_all.dcode" file anymore and it has been deleted. By
  • faster I mean on compiling times. On runtime it should be as fast as always.
  • Added a link to the online compatibility table (not enabled yet)
  • Added a new option to force to check updates: --check_updates
  • Fixed ApplicationPaths
  • Fixed SvnVersion.getLastOnlineVersion on v2.054 because of the non-greedy fix.

r292

  • Implemented simple voices on sasCore (still has some issues)
  • Implemented sceAudio.sceAudioSRCOutputBlocking
  • Minor changes and refactorings

r291

  • Stop all the emulator when an error rises. @TODO CHECK! It loses the exception launched?
  • Minor changes and refactorings
  • Changed the way sceCtrl waits for a frame. Still not accurate.
  • Some changes and fixes on IoFileMgr_FilesAsync
  • Implemented some more NIDs
  • More changes and fixes on ThreadMan
  • Disabled/Enabled all threads on sceKernelCpuSuspendIntr/sceKernelCpuResumeIntr
  • still have to check if it works as expected.
  • Fixed sceKernelLibcClock
  • Fixed PspLibDoc singleton (not used __gshared; was Thread Local Storage)
  • Added and fixed tests for module loading
  • More tests

r290

  • Fixed sceKernelWaitThreadEnd(CB) + Unittesting
  • Fixed??! sceCtrlReadBufferPositive and sceCtrlReadLatch + Unittesting

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz26/07/2011 09:14
Inne treści związane z tematem
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025 [multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[PSP] PPSSPP 1.18.1 04/11/2024 [PSP] PPSSPP 1.18.1 04/11/2024
Stara, dobra prawda, że gdy nie ma człowieka w pobliżu to zawsze coś się dzieje znowu się sprawdziła. Na dzień dobry kolejna odsłona emulatora PSP - PPSSPP bez cienia wątpliwości najlepszego emulatora tego handhelda.
[multi] BizHawk x64 2.10.1 RC2 26/11/2024 [multi] BizHawk x64 2.10.1 RC2 26/11/2024
Jeśli pojawia się RC to wiedz, że pełna wersja niebawem się ukaże. Multiemulator BizHawk, pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega Saturn, PC-Engine (TurboGrafx-16) / CD-ROM, ...
[psx] PSXE 0.10.3-alpha 5/08/2024
PSXE jest w miarę młodym projektem emulacji SONY PLAYSTATION. Projekt pozwala już na emulację niektórych komercyjnych tytułów. Niestety od strony użytkowej wymaga gimnastyki w linii komend, na tyle karkołomnej, że poddałem się po paru próbach, może komuś innemu się uda;P
[PSP] DevPPSSPP GITv1.17.1-35-g0159102a1
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Plikownia T2E
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU