!

[NES] puNes 0.20/0.21

[1] # EmuDreams | !!! Poniedziałek, 6 Czerwca 2011 09:37 CET [04-06-2011 14:18 CET]

Koleja odsłona tego raczkującego emulatora NINTENDO 8/Famicon, emulator nie posiada własnego GUI, stąd aby go odpalić przeciągamy po prostu obraz gry na aplikację i cieszymy się - a raczej nie - jego emulacją.

puNes jest na tyle raczkujący, na tyle jeszcze nie dopracowany, że trudno mówić o płynnej emulacji, zachęca jednak dość interesującym filtrem gfx, dzięki któremu gra wygląda jak na ekranie telewizora (no prawie;))

Mario is Missing
Beauty and the Beast

0.21

  • Correct some bugs in the MMC3 (NTSC and PAL) and now
  • all the roms that I'have tried works well.

0.20

  • Implemented illegal opcode 0x80 for the "Beauty and the Beast (E) [!].nes" rom

0.19

  • complete APU emulation.
  • This is my first attempt with sdl sound and perhaps there may be some bugs. For now, without the implementation of frameskip, the emulator has to work 100% for not having problems with sound skip and crackle.
  • Changed the structure of the code and now the emu takes less than 100Kb.
  • Correct many many many bugs.

puNes 0.18:

  • added AxROM (mapper 7) emulation.

puNes 0.17:

  • fixed another bug and now Incredible Crash Dummies run without problems.

puNes 0.16:

  • correct a couple of bugs in the mmc3 emulation.

puNes 0.15:

  • added MMC3 emulation.

puNes 0.14

  • Correct a a bug in the controller routine (thanks Dwedit).

puNes 0.13

  • Correct a little bug and now all cpu_interrupts_v2 test roms passed.

puNes 0.12:

  • Implemented reading of $2004 during the rendering. (thx to Quietust for the info and for the read2004.nes test rom).

puNes 0.11:

  • I worked hard on the CPU and PPU emulation and now many  of test roms worked perfectly (thanks blargg).
  • Added OpenGL support.
  • Implemented APU Frame Interrupt (only this for now).
  • Many bugs are gone.

 

wstecz06/06/2011 09:37
Inne treści związane z tematem
[CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024 [CGB] SameBoy 0.16.3 12/04/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
[Java] Multi - Emulicious 30/03/2023 [Java] Multi - Emulicious 30/03/2023
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear), MSX2 i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.52.1 29/03/2024
Nowa wersja nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Najwięcej zmian w obsłudze FTLK, na otarcie łez obsługa nowych mapperów.  
[multi] DSP 0.23VIP1 25/03/2024 [multi] DSP 0.23VIP1 25/03/2024
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawę maszynkami arcade i ośmiobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiązanym podglądem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokładzie jest mile widziane;) Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.22 Final pojawiła się 19 listopada 2023 r.
[n64] Project64 v1.6.2 Legacy Final 11/03/2024 [n64] Project64 v1.6.2 Legacy Final 11/03/2024
Project64 Legacy próbuje kontynuować legendę, swego czasu, prawie idealnego emulatora Nintendo 64, korzystając ze źródeł wersji 1.7 (i skrzętnie omijając przynajmniej oficjalnie poprawki z rozwijanego Project64. Według zapowiedzi to finalna wersja tej mutacji Project64 - Jabo z ekipą obiecują nowy emualtor, który będzie mnie związany z założeniami starego ...
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU