[N64]1964mod V1.5.2 Final

[1] @ Sobota, 14 Stycznia 2012 01:08CET

[N64]1964mod V1.5.2 Final

Kolejnej porcji poprawek doczekał się ten bardzo udany projekt modyfikujący emulator NINTENDO 64 - 1964. Tym razem nie jest tego, jak zazwyczaj bywa, cała litania ale skoro autor stwierdził, iż jest to kolejny krok w rozwoju tej aplikacji, publikując nową wersję nie pozostaje nam nic innego jak się w niego uzbroić:)

 

1964mod v1.5.2(Final) Release - 03.01.2012 by Pokefan 999

Chinese New Year Holiday Release!

Core Changes & Fixes

  • Re-write romlist window handling codes
  • fix missing or out of focus selection mark in certain scenarios
    • launching rom from rom folder, recent game menulist and commandline
    • switch between romlist listview and boxart
  • fix item position shifts when focus is restored after selecting a menu option or popup menu
    • save current item position on romlist window click
  • fix auto restore of selection mark after selecting a menu option or popup menu
    • item selection mark scrolled beyond visible romlist window
  • Re-write Speedup option
    • implement common codes handling
    • option check status now correctly match the last saved speedup timing used upon emu startup
    • minor bugfix / optimization
  • Re-write dockstatusbar codes and some emu window handling codes
    • proper handling and detection for dockstatusbar
    • reduce ugly flickering during switch between fullscreen and windowed mode
  • Re-write Fullscreen status check algorithm
    • current logic a bit weird and confusing
    • remove weird and confusing check
  • Implement missing romlist array matching codes for the following:
    • launching rom from rom folder, recent game menulist and commandline
    • fix new romlist entry wrongly added when a matching romlist entry is found
  • Implement common codes for RomListCheckFocus and SetGeneralMsg function
    • replace use of SetFocus with improve check
    • fix excessive self looping of setfocus with proper handle detection
  • Fix random ini gamename corruption
  • one known case still outstanding

Experimental change

  • pc should be checked within RDRAM region
  • full SBCS search for Japanese roms
  • unprotect blocks base on prevCC
  • replace existing NTSC and PAL magic number with new ones
  • re-write the error handling routine for PauseEmulator

Minor codes optimization

MyGlide64:

  • Fix MRC regression

Other Changes & Fixes

 

  • Update 1964mod_Readme & 1964mod_Instruction_Manual
    • add list of games that will benefit from using Speedup option
    • how to customize emu window size on 1st startup
  • Languag translation update
    • implement language translation codes for Speedup menu
    • update English.lgm (new & modified text)
    • update Chinese Traditional.lgm, Deutsch.lgm, French.lgm, Spanish.lgm

 

 

Tagi: Nintendo, Nintendo 64, Speedrun, Retrocopy, Final

wstecz14/01/2012 01:08
Inne treści związane z tematem
[NES] puNes 0.105 30/07/19 [NES] puNes 0.105 30/07/19
Kolejne poprawki w emulatorze NINTENDO 8 - puNes, nie jest to tak rozbudowany emulator jak seria FCE, jednak wyróżnia się paroma ciekawostkami, na które warto zwrócić oko - nic istotnego, jednak na pewno umilą emulację (ot jakieś shadery i inne szmery;)). W sumie, patrząc na scene poświęconą NINTENDO 8 trudno nie znaleźć czegoś, czego już nie ma, jednak puNes ...
[WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19 [WIIU] Cemu 1.15.11c 02/08/19
Nowa wersja i nowe poprawki w emulatorze konsoli Nintendo WiiU.  Co mogę polecić to bardzo pomocny frontend do tego emulatora - MappleSeed, a do uzupełnienia plugin pozwalający odtwarzać materiały h264 (filmy) Cemu Hook.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-473-g2ba998d00 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-473-g2ba998d00
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-480-g6e78ec9c7 [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-480-g6e78ec9c7
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-481-gebe64c60e [PSP] DevPPSSPP GITv1.8.0-481-gebe64c60e
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie. W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
Komentarze

T-shirt "Atari ST - trzmiel"

Retro T-Shirt Atari ST - trzmiel - męski podkoszulek
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2019 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Google+Kontakt