!

[N64]1964mod V1.5.2 Final

[4] @ Sobota, 14 Stycznia 2012 01:08CET

[N64]1964mod V1.5.2 Final

Kolejnej porcji poprawek doczekał się ten bardzo udany projekt modyfikujący emulator NINTENDO 64 - 1964. Tym razem nie jest tego, jak zazwyczaj bywa, cała litania ale skoro autor stwierdził, iż jest to kolejny krok w rozwoju tej aplikacji, publikując nową wersję nie pozostaje nam nic innego jak się w niego uzbroić:)

 

1964mod v1.5.2(Final) Release - 03.01.2012 by Pokefan 999

Chinese New Year Holiday Release!

Core Changes & Fixes

  • Re-write romlist window handling codes
  • fix missing or out of focus selection mark in certain scenarios
    • launching rom from rom folder, recent game menulist and commandline
    • switch between romlist listview and boxart
  • fix item position shifts when focus is restored after selecting a menu option or popup menu
    • save current item position on romlist window click
  • fix auto restore of selection mark after selecting a menu option or popup menu
    • item selection mark scrolled beyond visible romlist window
  • Re-write Speedup option
    • implement common codes handling
    • option check status now correctly match the last saved speedup timing used upon emu startup
    • minor bugfix / optimization
  • Re-write dockstatusbar codes and some emu window handling codes
    • proper handling and detection for dockstatusbar
    • reduce ugly flickering during switch between fullscreen and windowed mode
  • Re-write Fullscreen status check algorithm
    • current logic a bit weird and confusing
    • remove weird and confusing check
  • Implement missing romlist array matching codes for the following:
    • launching rom from rom folder, recent game menulist and commandline
    • fix new romlist entry wrongly added when a matching romlist entry is found
  • Implement common codes for RomListCheckFocus and SetGeneralMsg function
    • replace use of SetFocus with improve check
    • fix excessive self looping of setfocus with proper handle detection
  • Fix random ini gamename corruption
  • one known case still outstanding

Experimental change

  • pc should be checked within RDRAM region
  • full SBCS search for Japanese roms
  • unprotect blocks base on prevCC
  • replace existing NTSC and PAL magic number with new ones
  • re-write the error handling routine for PauseEmulator

Minor codes optimization

MyGlide64:

  • Fix MRC regression

Other Changes & Fixes

 

  • Update 1964mod_Readme & 1964mod_Instruction_Manual
    • add list of games that will benefit from using Speedup option
    • how to customize emu window size on 1st startup
  • Languag translation update
    • implement language translation codes for Speedup menu
    • update English.lgm (new & modified text)
    • update Chinese Traditional.lgm, Deutsch.lgm, French.lgm, Spanish.lgm

 

 

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz14/01/2012 01:08
Inne treści związane z tematem
[gba] mGBA 0.10.5 8/03/2025 [gba] mGBA 0.10.5 8/03/2025
mGBA to emulator Nintendo GameBoy Advance autorstwa Jeffreya Pfau napisany w C, więc powinien w miarę dobrze radzić sobie również na słabszych platformach. Nowa wersja to dodanie obsługi skryptów Lua, poprawki w emulacji dźwięku (GB) i dodanie obsługi nielicencjonowanych mapperów. Dla osób chcących być na bieżąco dorzucono moduł aktualizacji. Sporo? ...
[multi] Nemulator 4.6 9/02/2025 [multi] Nemulator 4.6 9/02/2025
Kolejna wersja emulatora NINTENDO 8, który podobnie jak nes screensaver ekipy uberNES'a pozwala na tworzenie tapet z gier pracujących w tzw. attract mode. Od tej wersji emulator obsługuje również romy Segi Game Gear i od tej pory pogramy również w tytuły z Nintendo Gameboy. Aby poprawnie odpalać gry pod tym projektem z ciekawie rozwiązanym GUI należy wyedytować ...
[WIIU] Cemu v2.6 05/02/2025 [WIIU] Cemu v2.6 05/02/2025
Cemu stworzony przez Exzap (i wspomagany przez Petera Gov) jest pierwszym emulatorem Wii U, który emuluje gry komercyjne. Może odszyfrować obrazy Wii U, które używają formatu Wud, ale także pliki RPS lub RPL. Rozdzielczość wewnętrzna może wynosić do 1920 x 1080 w zależności od gry (i więcej z pakietami graficznymi). Obecnie emulowane są DRC (GamePad), kontroler Pro i ...
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025 [multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[NES8] Nestopia Undead 1.53 24/12/2024 [NES8] Nestopia Undead 1.53 24/12/2024
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia.  
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU