!

[N64]1964mod V1.5.1 Final

[0] @ !!! Wtorek, 3 Stycznia 2012 11:27 CET [03-01-2012 11:16 CET]

[N64]1964mod V1.5.1 Final

Kolejnej porcji poprawek doczekał się ten bardzo udany projekt modyfikujący emulator NINTENDO 64 - 1964. Tym razem nie jest tego, jak zazwyczaj bywa, cała litania ale skoro autor stwierdził, iż jest to kolejny krok w rozwoju tej aplikacji, publikując nową wersję nie pozostaje nam nic innego jak się w niego uzbroić:)

 

1964mod v1.5.1(Final) Release - 03.01.2012 by Pokefan 999

Core Changes & Fixes

  • Implement new "Speedup" menu option
    • WIP - please read "1964mod_Readme.pdf" Q.2
    • recommend to use in conjunction with existing speed hacks
    • need to smoothen out audio clipping
      • it is NOT 60fps but should help in games with long delay
      • fix GoldenEye damn scene long delay (1x3 for me)
      • fix Perfect Dark intro video long delay  (1x3 for me)
      • fix Quake II long delay getting in-game  (1x3 for me)
      • fix Quake 64 long delay getting in-game (1x3 for me)
  • Experimental change
    • implement full SBCS search on valid internal name for Japanese rom
    • correct non-english dialog name - probably a misspelling / typo
    • fix bug in ProtectBlock

Plugin Changes & Fixes

MyGlide64:

  • Fix Duck Dodgers(E) regression

Other Changes & Fixes

  • Fix duplicate lang ID assignment from previous language file layout re-mapping
  • Remove unused variables definition in language support data structures
  • Fix missing accelerator definition for Close Rom and map into language file
  • Minor fix on romlist window handling

 

wstecz03/01/2012 11:27
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU