SÄ…dzÄ…c z wpisów Jabo (Jnes) szybko nie ujrzymy nowej wersji tego emulatora NINTENDO64, sytuacja wewnÄ…trz projektu nie jest ciekawa (lwia część osób, która pracowaÅ‚a na sukces tego emulatora wycofaÅ‚a siÄ™ z prac nad nim) i tak naprawdÄ™ nikomu w sumie nie zależy aby pojawiÅ‚a siÄ™ oficjalna wersja 1.7, co wcale mnie nie dziwi jeÅ›li zaÅ‚ożono, że wersje oficjalne sÄ… bezpÅ‚atne, a dostÄ™p do bety wymaga pÅ‚atnej i niedobrowolnej dotacji:).
Aby jednak udowodnić, że na przestrzeni ostatnich miesiÄ™cy jednak coÅ› siÄ™ ruszyÅ‚o do przodu Jabo opublikowaÅ‚ patch do 1.6 zawierajÄ…cy najnowsze wersje pluginów dedykowane do wspóÅ‚pracy z 1.7.
Hercules - The Legendary Journeys
Project64 Patch 1.6.1 plugins changeglog (14 09 2011):
Audio Plugin:
- tarzan and hydro thunder to have audio now due to buffering changes
Input Plugin:
- configuration dialog gamepad polling stops at first hit now properly
- ported the polling order from 1.7 which should be more reliable
- uses system keyboard names now
- updated layout to be more like 1.7 changes
D3D8 Plugin
- bugfix: fixed a problem where the plugin could crash if it ran out of video memory
- bugfix: fixed microcodes for blast corps, body harvest, ODT, and asteroids
- 1080: fixed europe region effects
- 40winks: fixed strange texturing issue
- bangoi: sprite edges should look correct
- banjotooie: fixed puzzle rendering and other regions
- cruisin usa: brake lights work
- dragonsword: menu text drawing and scaling fixed
- drmario: fixed background in versus mode
- fzero: fixed potential triangle overflow issue
- goldeneye: fixed calculations of sky triangles
- legoracer: fixed players going out of sight
- mkart: fixed whomps in bowser castle
- mkart: racetrack frame buffer support
- oot: end of game subscreen issues
- paperboy: fixed map drawing in game
- pdark: fixed scanners
- tarzan: fixed butterfly and health meter
- vigilante8: fixed some textures
- zeldamm: fixed day transition borders and lens of truth in snow areas
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[PSP] DevPPSSPP v1.19.2-139 19/06/2025 18:41
PPSSPP to projekt emulatora przenoÅ›nej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze wspóÅ‚autorów emulatora Dolphin udajÄ…cego konsolÄ™ Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[gba] NanoBoyAdvance 1.8.2
Nowa, Å›wieża wersja emulatora NanoBoyAdvance, caÅ‚kiem udanego emulatora konsolek Nintendo GameBoy Advance. W sumie wÅ›ród udawaczy tej platformy naprawdÄ™ trudno trafić na aplikacjÄ™, która gorzej radziÅ‚aby sobie z emulacjÄ… handhelda, wiÄ™c wybór emulatora jest naprawdÄ™ bardziej kwestiÄ… gustu niż koniecznoÅ›ci.
[multi] DSP 0.24 VIP1 30/04/2025
Emulator DSP sygnowany przez imć Leniada, pozwalaja na zabawÄ™ maszynkami arcade i oÅ›miobitowcami - CPC, ZX Spectrum (z bardzo fajnie rozwiÄ…zanym podglÄ…dem plików), a także Colecovision, Nintendo 8 i CGB/GB - wszystko, co ma Z80 na pokÅ‚adzie jest mile widziane;)
Ostatnia pełna wersja tego DSP Emulator DSP 0.23 Final pojawiła się 27 października 2024 r.
[pce] GearFX 1.4.0 9/05/2025
Ignacio Sanchez Gines (drhelius), autor emulatora GearBoy (Nitendo GameBoy), GearSystem (Sega Master System) i GearColeco (Colecovision) zabrał się za nowego udawacza - tym razem na ogień poszła konsola Turbographx 16 lub jak to woli PCE Engine.
Na obecnym etapie grać siÄ™ da na tym Å›rednio (naprawdÄ™ nie brakuje dobrych emulatorów tej platformy - wystarcze wspomnieć o bardzo ...
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2) udostÄ™pniÅ‚ nowÄ… wersjÄ™ emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS.
NO$GBA, tak jak NO$PSX zostaÅ‚ udostÄ™pniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...