Dwie całkiem udane modyfikacje emulatora Nintendo 64 - 1964 UltraFast i 1964Mod jakoś przyćmiły pierwowzór, warto go sobie odkurzyć, tak aby sprawdzić, co się dzieje w jego deweloperce. Jeśli ktoś ma chwilę cierpliwości powinien koniecznie pogrzebać w ustawieniach pluginu graficznego - można uzyskać naprawdę całkiem przyjemną jakość obrazu (poniższy screen ustawienia standardowe).
Revision: 92
Author: [email protected] Date: 01:34:25, 27 lutego 2011
- Just some shitty modifications...
- Cleaned up a bit of the alternative texture loading code... i still cant find out why its going weird... if someone finds it out ill be grateful if you could teach me what i missed
Revision: 91
Author: [email protected] Date: 08:16:59, 18 stycznia 2011
- Allow mip mapping to be toggled for both OpenGL and DirectX
Revision: 90
Author: [email protected] Date: 06:09:36, 17 stycznia 2011
- bugfix from oelson on bitbucket: Perfect Dark randomly crashes due to divide-by-zero error (Taken from Rice Video Linux)
- fix errors when using some texture packs that have PNGs saved in the wrong format (8-bit PNG but should be true color) (Richard Goedeken / richard42 - Taken From Rice Video Linux)
Revision: 89
Author: [email protected] Date: 06:10:51, 15 stycznia 2011
- Fix up some screw ups
Revision: 88
Author: [email protected] Date: 01:54:53, 4 stycznia 2011
- Update Zlib to 1.25
- Update Minizip to 1.1 (Zip64 support)