!

[GBA] VBA ReRecording 23.5 SVN411/420

[1] @ !!! Czwartek, 6 Października 2011 19:42 CET [06-10-2011 11:26 CET]

[GBA] VBA ReRecording 23.5 SVN411/420

Nowa naprawcza poprawka w tym klonie VisualBoy Advance, dzięki któremu możemy sięgnąć po gry wydane na GBA,CGB,GB a wzbogaconym o możliwość zapisywania przebiegu emulacji.

 

Revision: 420

Author: aquanull Date: 6 października 2011 17:39:46

  • Ported rev418: Fixed crash with Old Cheat Search and RAM Search with a movie recorded from Power-on being played.

Revision: 419

Author: aquanull Date: 6 października 2011 17:39:01

  • Ported rev417: New menu command to simply truncate opened movie at current frame. Workaround for random input stuffed into movie during DMA-heavy-frame-skipping.

Revision: 412

Author: aquanull Date: 6 października 2011 16:48:05

  • v7.23's changelog so far.

VBA reRecording v7.23's changelog so far.

  • 09-13-2011 felipe_lopes - SDL: Finished fixing sound.
  • 09-13-2011 felipe_lopes - SDL: Fixed movie input persisting after movie end.
  • 09-13-2011 felipe_lopes - SDL: Fixed SDL loading SRAM before playing some no-SRAM movies.
  • 09-12-2011 felipe_lopes - Fixed some GB savestate problems in SDL/Linux.
  • 09-12-2011 felipe_lopes - SDL: Improved sound in SDL and orced the SDL port to always start with the highest quality.
  • 09-12-2011 gcupcakekid - Added another frame counter that doesn't affect savestates.
  • 09-12-2011 gcupcakekid - Cheat Search dialog now remembers its position.
  • 09-12-2011 gcupcakekid - Fixed the Lua window being inaccessible after full screen. Made it so Lua scripts don't rely on the window.
  • 09-11-2011 felipe_lopes - SDL: Frame counter and input display now show up correctly on Linux.
  • 09-11-2011 felipe_lopes - SDL: Fixed a bug where loading a movie from clear SRAM would cause a SIGSEGV.
  • 09-11-2011 felipe_lopes - SDL: Got to compile.
  • 08-14-2011 aquanull - Now sound channel settings are no longer loaded from save states.
  • 07-18-2011 gcupcakekid - Added option to align memory viewer by the 16-byte boundary.
  • 07-05-2011 aquanull - Resolved a performance issue regarding movie-recording.
  • 04-16-2011 aquanull - Fixed several rare leak problems.
  • 04-12-2011 aquanull - Fixed the error that opcodes LDSB and LDRH in Format 8 were misinterpreted as each other in the GBA dissamble window.
  • 04-12-2011 aquanull - Resolved the unexplainable crashing issue with the GB Disassemble Dialog, by re-ordering some variables in src/win32/GBDisassemble.h, seriously?
  • 04-11-2011 aquanull - Fixed version info.
  • 03-20-2011 gochaism - RAM Search: fix reset code and update the current values for every addresses.
  • 03-20-2011 gochaism - RAM Search: workaround for auto search restart.
  • 03-17-2011 gochaism - Lua: add sound.get().
  • 01-17-2011 aquanull - Disabled an intended "feature" which created inconsistency and thus turned out to be a "bug". Now the movie is closed one frame after it ends.
  • 01-02-2011 aquanull - Fixed the bug that it would cause an error to create a new GBA movie using the emulator's BIOS.

Vox populi

Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(

Dodaj komentarz!!!!

Nick
Email
Www
Komentarz
 
wstecz06/10/2011 19:42
Inne treści związane z tematem
[multi] NO$GBA 3.06 14/04/2025
Martin Korth autor popularnej serii emulatorów no$cash (no$sns, no$gba, no$nes, no$msx, no$sns, no$cpc, no$c64, no$gmb, no$k2)  udostępnił nową wersję emulatora handheldów NINTENDO - GameBoy Advance i Nintendo DS. NO$GBA, tak jak NO$PSX został udostępniony w dwóch wersjach - deweloperskiej (z debuggerem bez rozszerzenia) i typowo dla graczy (wersji DOS (-d) a ...
[MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025 [MULTI] XPECCY 0.6 build 0.6.20250404 04/04/2025
Xpeccy jest linuksowym emulatorem maszynek zgodnych z ZX Spectrum (przede wszystkim rosyjskich klonów) i od paru wersji także maszynki MSX1, Nintendo GameBoy/GameBoy Color, NINTENDO 8 i jego rosyjskiego odpowiednika Dendy i ostatnio dodano emulację PC XT. Warto też rzucić okiem na dokumentację do programu.  
[GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025 [GB/CGB] BgB 1.6.5 19/03/2025
BgB jest emulatorem konsoli GameBoy i Color GameBoy, który w zasadzie posiada wszystko, co powinien mieć ten typ emulatora, od filtrów poprawiających jakość (albo pogorszających, w zależności od gustu), po możliwość gry poprzez sieć.
[NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025 [NES8] Nestopia Undead 1.53.1 23/03/2025
Karp zjedzony, Kevin oglądnięty (aż trudno uwierzyć, że ten film oglądamy już od 25 lat co gwiazdka;P) więc można wrócić do nowości. Opublikowano nową wersję nieoficjalnej kontynuacji projektu emulatora NINTENDO 8 (Famicon) - Nestopia. Nie ma tu zbytnio zmian dla wersji Windows, rozwój przede wszystkim skupił się na FTLK ()  
[CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025 [CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.  
Dodatkowe informacje
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2025 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU