Nowa wersja całkiem udanego frontendu pozwalającego odpalić emulator Barta Trznadlowskiego bez przedzierania się przez linię komend. Jest to na tyle duży updejt, że warto się w niego zaopatrzyć.
Version 0.9 build 128 (14-06-2012):
- Added Per Game basic configuration.
- Fixed potential crash when no roms are available.
- A lot of performance and stability fixes.
Version 0.8 build 119 (19-05-2012):
- Some corrections to Portuguese language (reported by AnimalBear and bearmon2010).
- Fixed backspace key isn't working in Custom resolution's textbox (reported by nuexzz..).
- Fixed an error in Game Time calculation introduced in the previous released build.
Version 0.8 build 115 (09-05-2012):
- Some tweaks to Multilingual interface.
- Added Portuguese language (translated by AnimalBear).
- Corrections for a possible number conversion error in the Game Time calculation (reported by Andrei Tudor).
Version 0.8 build 111 (07-04-2012):
- Created engine to support Multilingual interface.
- Added Spanish language.
- Some others fixes and cosmetic changes.
Version 0.8 build 102 (23-03-2012):
- Added support of XInput and Raw Input systems (reported by Darren S and Raul Bravo).
- 'Only available' english language spell correction (reported by legend80).
- Now SUI® remembers the Game List user preference (reported by legend80).
- Some others cosmetic changes.
Version 0.7 build 99 (03-03-2012):
- Added a function to show details about Supermodel's errors.
- Added support for a third button in Input configuration.
- Fixed a bug saving AutoTrigger Input configuration.
- Preliminar changes for a future support of all inputs methods.
- Corrected a mistake about balance option (Left/Right by Rear/Front).
- Fixed an incorrect hour calculation in the Play Time feature.
- A lot of others minor fixes, upgrades and cosmetic changes.
Version 0.6 build 78 (23-02-2012):
- Fixed a trimmed save of paths containing an equal(=) character (reported by money_114)
- Fixed the load and save routine of the Fragment and Vertex Shader paths (reported by Krzysztof Karkosza)
Version 0.6 build 73 (21-02-2012):
- Fixed a custom ROM path save and load problem (reported by mesk14).
Version 0.6 build 71 (21-02-2012):
- Added Fragment and Vertex Shader support.
- Fixed and improved Input save engine.
- Added option to load Supermodel inputs defaults.
- Now basic folders are created automatically if not exists.
- Some others fixes and cosmetic changes.
Version 0.5 build 67 (20-02-2012):
- First release
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Dodaj komentarz!!!!
wstecz14/06/2012 07:50
Inne treści związane z tematem
![[retro] GORF](https://www.t2e.pl/Photos//Photos/www/photo/202505/1746731181.png,470,134)
Całkiem miło wyglądający port arcade gry GORF - czyli sprytnego połączenia space invaders, na siłę, z Gyrrusem i Galaxain;).
![[arcade] Mame x64 0.277 30/04/2025](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/f9d8c6f41.jpg,134)
I znów minął miesiąc. a w zasadzie dwa, bo ostatnią 0.276 ominąłem... więc... teraz już 0.277 MAME.
![[Arcade] DevMAME [log only] 2025/05/23 04:00](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/3c3b9e8c1.jpg,134)
Raz na jakiś czas będę publikował nowe deweloperskie binarki projektu MAME, natomiast BobBudowniczy będzie się starał na bieżąco śledzić zmiany w changelogu tego największego projektu emulacyjnego. W wypadku binarek udostępniam także resztę plików z folderu MAME. Link przy każdym wpisie umożliwia samodzielne pobranie źródeł i skompilowanie na własne ...
[arcade] ClrMame 0.4 20/04/2025
Nowa wersja jednego z najstarszych programów umożliwiający utrzymanie w ryzach kolekcji dumpów dla MAME jest dostępna do pobrania.
![[Arcade] DevMAME [log only] 2025/04/30 20:00](https://www.t2e.pl/Photos/www/picphoto/3c3b9e8c1.jpg,134)
Raz na jakiś czas będę publikował nowe deweloperskie binarki projektu MAME, natomiast BobBudowniczy będzie się starał na bieżąco śledzić zmiany w changelogu tego największego projektu emulacyjnego. W wypadku binarek udostępniam także resztę plików z folderu MAME. Link przy każdym wpisie umożliwia samodzielne pobranie źródeł i skompilowanie na własne ...