Dolphin SVN6224/6225

[2] @ Piątek, 24 Września 2010 09:10CET

Dolphin SVN6224/6225
Skomentuj

Delfin, emulator konsol Nintendo Wii i GameCube dla Windows, wzbogacił się o kolejną wersję deweloperską. Linki po opublikowaniu oficjalnego dev_builda, zawsze można też sprawdzić tutaj, czy została upubliczniona ostatnia wersja.

r6225
  • Slightly adjust z-values calculated in the vertex shader so OGL does not clip the
  • final rendering of (at least) Sonic Unleashed.
  • This should be (nearly) invisible in Z16 depth copies and in games, but there is some chance that it collides with other such border cases. There probably is some room to decrease the adjustment but 9999999/10000000 is not enough. A static offset may be an option, too. I don't know if the game can/does set something like that.

r6224
  • i know still a lot to fix and much work to do but sometimes experiments are fun :)
  • for all the plugins implemented per pixel lighting, this will make games that uses lighting a lot nice. (just look at mario sunshine and compare :))
  • for dx9: implemented temporal anaglyph stereo: just grab your red-cyan glasses and enjoy.
  • stereo calibration: use stereo separation ( distance of the point from you are looking) and Focal Angle: the angle necessary to focus in one particular object.
  • this settings are different in every games as they use different depth ranges.
  • please for any regression and bug introduced by this commit.
  • if you ask why i did not implement stereo in dx11 and opengl the reason is one: they don't work right when i have more time will try to find a way to make them work.
Dodatkowe informacje
Inne treści związane z tematem
[NES] RockNES v5.52 [14/07/2017] [NES] RockNES v5.52 [14/07/2017];
Nowa wersja jednego z najstarszych emulatorów NINTENDO 8, oczywiście nie wprost, bo w końcu to nie to samo, co ponad 11 lat temu, ale który program oprócz MAME posiada ciągłą historię sięgającą ubiegłego wieku;). 
[CGB] SameBoy 0.9.1;
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy i ColorGameBoy napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Wersja bez GUI (dla PC) biorąc pod uwagę ilość innych projektów udawaczy tych konstrukcji może i ...
[NDS] melonDS x64 0.4;
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Jak na pierwszą wersję publiczną emulator całkiem sporo potrafi, a pozbawiony wodotrysków chodzi całkiem szybko. ...
[multi] BizHawk 2.1.0 [multi] BizHawk 2.1.0;
Nowa wersja multiemulatora BizHawk. napisany w C# multiemulator pozwala udawać  konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / ...
[NDS] melonDS x64 0.5;
Nowy projekt i nowe nadzieje - być może melonDS, którego autor StapleButter (lolSnes, blargSNES) kiedyś pokona hegemonie w DeSmuMe i No$GBA w emulacji Nintendo DS. Jak na pierwszą wersję publiczną emulator całkiem sporo potrafi, a pozbawiony wodotrysków chodzi całkiem szybko. ...