Emulator Dolphin po małych przeróbkach pozwolił odpalić arcadowy tytuł Mario Kart Arcade GP 2, działający na hardwarze SEGA/Namco Triforce, a który de facto bazuje na konstukcji Nintendo GameCube. Tych, których cieszy emulacja TriForce i już ostrzą sobie zęby na pogranie w takie hity jak StarFox czy tez F-zero AX muszę zmartwić - modyfikacja Dolphina pozwala odpalić tylko ten jeden tytuł.
Aby pobawić się MKA GP2 należy ustawić emulator wedle wskazań poniżej. Jeśli mi się uda, zobrazuje odpowiednim screenshotem, zainteresowani powinni zapoznać się z wątkiem na forum Dolphina.
Emulation Status & Speed
- What works: The game boots, video is good, sound works in-game.
- What does not work: Everything works.
- Region differences: Only tested the PAL game.
- Emulation Speed: Speed is good. Not very hardware demanding from what I can tell.
Configuration
- Needed for emulation accuracy: AM-Baseboard needs to be set to SP1 and Port1 in config ---> Gamecube.
- Possible optimizations: Don't know.
- Dolphin revision: Dolphin Triforce 3.0-694 64-Bit build
- Dolphin Google Code information: Google Code Triforce Branch.
- Settings: Enable cheats, enable AM-Baseboard in SP1 and Port1. Other than that, use the settings for best speed.
- MKGP2 still not working: Find your game ID and copy and paste this in the game .ini file.
Inne treści związane z tematem
[CGB] SameBoy 0.15 03/07/2022
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą można przetestować. Emulator posiada bardzo fajny i prosty interfejs graficzny plus całkiem sporą ilość ...
[Java] Multi - Emulicious 30/06/2022
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.
[PSP] DevPPSSPP GITv1.12.3-1352-g3744e1177
PPSSPP to projekt emulatora przenośnej konsoli SONY PSP, napisanym w C++ przez jednego ze współautorów emulatora Dolphin udającego konsolę Nintendo Wii/GameCube Henrika Rydgarda, podobnie jak Dolphin, emulator posiada status open source i każdy może korzystać z repozytorium na githubie.
W chwili obecnej jest to bezsprzecznie najlepszy emulator, który pozwala nam ...
[WIIU] Cemu v1.27.1 12/06/2022
Wersja tym razem eksperymentalna emulatora Cemu udającego konsolę Nintendo WiiU. Czyli czas powrócić do Hyrule i pozwolić mu zejść z drzewa?;)
[Java] Multi - Emulicious 31/05/2022
Emulicious to projekt multiemulatora systemów SEGA (Master System, Game Gear) i Nintendo (Gameboy BW/Color) napisany w Javie. Celem emulatora jest dołączenie do aplikacji typu cycle exact, jednak po drodze do tego multiemulatora dodano parę ciekawych narzędzi - podgląd spritów, kafelków i całkiem użyteczny debugger.