Prawie pół roku Bart Trznadlowski kazał nam czekać na jego emulator maszynek arcade Sega Model 3 i proszę oto i on - najważniejsza zmiana - w końcu do efektów graficznych dołączyły dźwięki.
Star Wars Trilogy (Rev. A)
Supermodel 0.2a September 24, 2011
Supermodel Version 0.2a is out! You can grab it from the Download page. The big new features are:
- Audio, both SCSP sound and MPEG board music
- New input system supporting any combination of keyboards, mice, and game controllers
- Force feedback for a few games (requires new drive board ROMs that first appear in MAME 0.143u6)
Version 0.2a (September 24, 2011)
- New, fully customizable input system. Supports any combination of keyboards, mice, and analog and digital controllers. [Nik Henson]
- Texture offsets. Fixes models in 'Fighting Vipers 2', 'Virtual On', cars in the 'Scud Race' and 'Daytona USA 2' selection screens, etc.
- Fixed a 2D palette bug that would cause black pixels to occasionally turn transparent.
- Added all remaining ROM sets. [krom]
- Got some new games to boot: 'Spikeout', 'Ski Champ', 'Sega Bass Fishing', 'Dirt Devils', etc.
- Sound support. Special thanks to ElSemi for contributing his SCSP emulator and Karl Stenerud for allowing us to use his 68K emulator.
- Multi-threading support. Sound and drive board emulation are off- loaded to separate threads, substantially enhancing performance. [Nik Henson]
- Z80 emulation based on code by Frank D. Cringle and YAZE-AG by Andreas Gerlich.
- Digital Sound Board (MPEG music) emulation courtesy of R. Belmont and the MPEG decoder library by Tomislav Uzelac.
- Improved ROM loader. It should no longer be as easily confused by combined ROM sets as long as unused files are removed.
- Configuration file now supports more settings and allows game- specific customization.
- Added light gun crosshairs ('The Lost World'), enabled by default in full screen mode and selectable by pressing Alt-I.
- Drive board and force feedback emulation for 'Scud Race', 'Daytona USA 2', and 'Sega Rally 2'. [Nik Henson]
- Viewable display area properly clipped. Ghost artifacts no longer appear in border regions when the resolution exceeds the display area.
- Changed gear shifting: added a dedicated neutral gear and sequential shifting.
- Console-based debugger (not enabled by default, must be enabled during compile-time). [Nik Henson]
- Source code and Makefile cleanup.
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[SEGA] SSF 0.12 r34 Test Version 5/04/2025
Kolejne zmiany w wersji testowej emulatora SEGI SATURN - chyba najwierniejszego emulatora tej konsoli wśród obecnych projektów. Co raz trudniej nadążyć za strumieniem wypowiedzi Shimy na Twitterze, może pewnego dnia, skoro już nauczył się publikować binarki na githubie, zacznie publikować changelog... oby...
Jakoż, że mam troche uzupełnień (musiałem sobie odpocząć ...
[multi] Nemulator 4.6 9/02/2025
Kolejna wersja emulatora NINTENDO 8, który podobnie jak nes screensaver ekipy uberNES'a pozwala na tworzenie tapet z gier pracujących w tzw. attract mode. Od tej wersji emulator obsługuje również romy Segi Game Gear i od tej pory pogramy również w tytuły z Nintendo Gameboy.
Aby poprawnie odpalać gry pod tym projektem z ciekawie rozwiązanym GUI należy wyedytować ...
[MULTI] Pantheon 15.000 13.04.2025
Multiemulator Pantheon, autorstwa Bostjana 'Grandy' Grandoveca zaktualizowano nową platformą i wyborem gier dla niej. Tym razem dorzucił on całkiem pokaźną ilość tytułów dla platformy MSX/MSX2.
Pantheon posiada własną bazę tytułów, co z jednej strony ogranicza nas go gry tylko przez niego oferowane, z drugiej zaś strony uwalnia nas od poszukiwania ...
[multi] BizHawk x64 2.10 7/01/2025
Wersja testowa multiemulatora BizHawk, specjalnie dla osób chcących sprawdzić i wspomóc projekt. Ten napisany w C# multiemulator pozwala udawać konsole: Nintendo Entertainment System / Famicom / Famicom Disk System (NES/FDS), Super Nintendo (SNES), Nintendo 64, Gameboy, Gameboy Color, Super Gameboy, Sega Master System, SG-1000, Game Gear, Sega Genesis / Sega-CD, Sega ...
[SEGA] Kronos 2.7.0 31/12/2024
Kronos to mocno rozbudowany fork emulatora Yabause/UoYabause/Yaba Sanshiro udającego konsolę SEGI SATURN i jego arcadowej mutacji SEGA TITAN VIDEO (ST-V).
Główne różnice pomiędzy nim, a pierwowzorem to większa optymilizacja kodu (a przez to mniejsze obciążenie hosta), dodatkowe efekty graficzne i zwiększona ilość kompatybilnych gier.