!

[arcade] Mame Compiler 64 1.21

[0] @ Czwartek, 19 Maja 2011 08:20CET

[arcade] Mame Compiler 64 1.21

Nie chcesz czekać na oficjalne binarki nowych testowych wersji MAME/MAME32 a linia komend Cie przeraża, gdy trzeba zaktualizować kod nowym difem?  Być może poniższy program jest dla Ciebie - pozwala on, w zasadzie, za jednym kliknięciem skompilować MAME, ze źródeł bez znajomości środowiska mingw (które w wypadku kompilacji MAME z jego pakietem kompilacyjnym opiera się na wstukaniu make;P).

Program pozwala także wybrać platformę, na którą MAME jest kompilowany (32 bit/64 bit, Dual/QuadCore, SSE), dodawać diffy np. z tabelami rekordów (hiscore). Ot wszystko, to co można zrobić z linii komend gdyby się chciało, a zazwyczaj się nie chce:).

Szybkie how-to do programu znajduję się w dołączonej dokumentacji, a gdyby ktoś miał dodatkowe wątpliwości może podysktuować o tym tutaj.

Autorem MAME Compiler 64 1.21 jest HeadKaze (HeadSoft), czyli znów osoba ze środowiska wokół GameXa, jest to dość stare ustrojstwo, którego pierwsza wersja, ukazała się 5 lat temu. Przy okazji zachęcam do zaglądnięcia na stronę HeadSoftu, gdzie znajdziemy masę innych przyjemnych rzeczy go grzebania w dodatkach dla MAME/Gamexa, a także całkiem fajny frontend dla WinUAE napisany z myślą o domowych fliperach. 

Mame Compiler 64

### Version History ###

  • 15-05-11 - v1.21 - MameUI compile no longer uses MameUI.mak
  • 20-09-10 - v1.20 - Updated to latest MinGW
  • 05-05-10 - v1.19 - Added "Optimize for: None" option (should solve png2bdc.exe crash issue)
  • 08-02-10 - v1.18 - Added support for 64-bit MinGW MAME 0.136u1+
  • 04-10-08 - V1.17 - Added "Disable Warnings as Error" to use when compiling 127u6
  • 08-07-08 - V1.16 - Added support for compiling Mame 0126
  • 25-06-08 - V1.15 - Added support for compiling Mame 0105
  • 01-04-08 - V1.14 - Added AMD64 and AthlonXP optimization options
  • 01-04-08 - V1.13 - Added more error handling, updated patches
  • 22-02-08 - V1.12 - Added support for compiling MameUI
  • 14-02-08 - V1.11 - Added new architecture flags
  • 13-02-08 - V1.1 - Fixed compiling for seattle.c games
  • 11-02-08 - V1.0 - Adding support for compiling Mame64
  • 05-12-07 - V0.5 - Fixed compiling for 0.116
  • 21-10-07 - V0.4 - Fixed make error for 0.120+
  • 07-10-07 - V0.3 - Fixed compiling for < 0.118u5
  • 01-10-07 - V0.2 - Added color coded output, timers and MKChamp's current diff releases.
  • 30-09-07 - V0.1 - First Release
wstecz19/05/2011 08:20
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU