!

[Arcade] Deweloperskie DevMAME 29/08/11

[0] @ !!! środa, 31 Sierpnia 2011 15:08 CET [30-08-2011 00:52 CET]

[Arcade] Deweloperskie DevMAME 29/08/11

Dawno już nie zerkałem na etapy pośrednie pomiędzy kolejnymi testowymi edycjami MAME, jednak pojawiła się okazja aby to nadgonić - HLSL, w końcu działa tak jak powinien - bez żadnych przekłamań, z obsługą wszystkich możliwych sliderów - to całkiem miła niespodzianka. Do pobrania wersja 13676, niestety repo mame przestał działać na chwilę obecną, więc dokładny changelog jak tylko wstanie:).

Oczywiście należy w pliku mame.ini (odpalić z parametrem -createconfig), należy uaktywnikć obsługę HLSL, zresztą jak zwykle:)

HLSL "Hurricain't Keep A Good Dev Down" Bugfix Extravaganza: [Ryan Holtz, BatCountry Entertainment] 2011-08-28 09:10:53 (GMT)

  • Created two flags, -hlsl_ini_write and -hlsl_ini_read. The former enables custom HLSL INI writing explicitly, the other enables loading of the same.
  • Fixed disappearing aperture effect when using custom INI files.
  • Fixed diagonal seam on some games, for serious real this time
  • Fixed phosphor simulation, now works as expected

2011-07-29 15:08:32

  • Fix hlsl phosphor decay [nimitz]

2011-07-28 21:16:50 (GMT)

  • Fix for the hlsl scanline jitter effect [nimitz]

2011-07-27 08:19:32 (GMT)

  • Fixed hlsl mem leak by Firewave (no whatsnew)

2011-07-26 17:11:13 (GMT)

  • Fixed double-free of d3d->hlsl [Oliver Stoneberg]

2011-06-28 08:14:45 (GMT)

  • Fixed memory leaks in HLSL code (no whatsnew)
wstecz31/08/2011 15:08
Komentarze
... bez komentarza
Ostatnio dodane pliki
Newsy Linkownia Emulatory na PC Wideoteka Screenshoty Bajtek Reduks Ready.Run

© Try2emu 1999 - 2024 | Krzysztof 'Faust' Karkosza Kontakt Polityka Prywatności OWU