Można pobrać już pierwsze testowe wersję buildów zgłoszone przez użytkowników Mini vMaca 3.2.3 jakie można zamówić od autora (nomen omen fajny kontakt i w wypadku problemów, np. konfliktowych switchy autor proponuje inne rozwiązanie), opis poszczególnych opcji jakie można użyć w konfigu znajdują się tutaj (do wyboru mamy ok. 120 opcji),a dzięki tej stronie możemy skonfigurować własną wersję programu.
Warto się pośpieszyć z decyzją pomysł powstał aby wesprzeć projekt datkami, o jakie będziemy proszeni później przy buildach niestandardowych wersji.
Vox populi
Ten artykuł nie byl jeszcze komentowany:(
Inne treści związane z tematem
[CGB] SameBoy 1.0.1 4/04/2025
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.
[Apple] BasiliskII 31/01/2025
Pojawiła się tym razem aktualizacja emulatora macintosha BasiliskII, potrafiąca wskrzesić klasyczną serię Macintoshy (Performa, Quadra, LC). Tym razem dłuższa lista poprawek niż zazwyczaj.
[Apple] SheepShaver 31/01/2025
Nowa aktualizacja emulatorów maszynek Apple Macinthosh z mikroprocesorem PowerPC SheepShaver, spora ilość poprawek jak na kosmetykę, do której przyzwyczaili nas opiekunkowie tego projektu.
[CGB] SameBoy 1.0 11/12/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.
[CGB] SameBoy 0.16.7 4/10/2024
SameBoy jest emulatorem sprzętu Nintendo GameBoy, ColorGameBoy i w przyszłości GBAdvance (być może i coś już odpala, nie trafiłem jednak na nic, co dałoby się uruchomić) napisanym z myślą o Macintoshu, jednak i nam blaszakowcom dostała się wersja (SDL), którą z powodzeniem można używać.
Ostatnie zmiany to praca nad SameBoy'em pod IOS'em