FS-UAE jest dość interesującą alternatywą dla WinUAE, którego największą bolączką jest... zbyt duża i za mało intuicyjna konfiguracja programu, oczywiście można traktować powyższe stwierdzenie z przymrużeniem oka, jednak ktoś komu zależy na prostej i szybkiej emulacji np. Amigi 500 bez przedzierania się przez konfigurację programu może spokojnie sięgnąć po FSUAE, który teoretycznie pozwala wybrać i odpalić grę pod emulowaną Amigą tylko za pomocą dżojstika.
Oczywiście tak pięknie jeszcze nie jest;), przynajmniej mi w szybkim teście odpalenie emulatora zajęło trochę więcej czasu, jednak dla chcącego to nic trudnego.
FS-UAE Version 0.9.3:
- configuration option to keep the aspect when scaling the screen (see example.conf)
- README: added information about supporting new controllers
- example.conf: documented the kickstart_ext_file option
- fs-uae compiles on Linux 64-bit now
FS-UAE Version 0.9.2:
- fixed a crash occuring when swapping floppy disks
- fixed problem with parent dirs not being created, preventing logging
- created and added scripts/makefiles to create binary distributions for Windows and Mac OS X (debian files were already added)
- add example.conf, README, COPYING and licence files to all distributions
- source distribution is now patched for 64-bit support
FS-UAE Version 0.9.1:
- add Mac OS X-specific Makefile to build an app bundle also map right alt key to emulated joystick (for Mac OS X)
- fix compilation of libcapsimage on Mac OS X
- support for several more gamepad devices